Inte nyttig

Igår proppade jag i mig thaimat, burger king, ben&jerrys och en chips!
Det är då jag undrar ifall det är något fel på mig. Ungefär fyra gånger i veckan äter jag ute och maten ute är inte direkt hälsosamt för kroppen. Men...nu när man är ung och kroppen tål mycket mer än när man är 40+ och allt börjar hänga. Därför ska jag fortsätta att vara onyttig och sedan när jag bestämmer mig för att vara vuxen, då ska jag ta hand om min kropp! Tills dess tar spriten, skräpmaten, fyllekäket och fettet över.
Nu ska jag luncha med Martin, inte på Subway iallfall!


Kommentarer
Postat av: joyce

hEY sötis !



Vill du vinna en väska från FRIIS&COMPANY?

VAR MED NU :)



OBS ! OM DU EJ VILL SÅ LÅT BLI KLICKA PÅ MIN BLOGG ! TACK !



PUSSÅKRAM

2009-03-04 @ 12:22:46
URL: http://kemmielynleysen.blogg.se/
Postat av: Losan

Vilken är din favorit från Subway? (:

2009-03-04 @ 16:26:49
URL: http://losan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0