En hektisk vecka






Den här veckan har jag nog inte levt, utan jag har varit inne i pluggvärlden.
Projektinlämningen skedde idag och jag haft x-antal sömnlösa nätter. Inte okej någonstans men nu är helgen här och det innebär nya äventyr, på tredje Avenyn.
I helgen blev det Lounges (ovanligt?) där det slutade rätt kul, alla damer stod på bordet och släppte loss på riktigt.
Början till en gogodansare.
Sedan bar det av till Orgia och det var inte alls lika kul, därför tog vi oss vidare till BK för fyllekäk.
Shit vad längesedan det var man åt fyllekäk, hädanefter blir det ett stopp på BK varje lördag.

Ikväll tar jag det lugnt med bio och imorgon släpper jag loss med utgång.


Kommentarer
Postat av: Josiee

hur het?? haha lånar bilder raringar! ses vi ikväll?

2009-03-13 @ 13:10:38
URL: http://jojallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0