Crazy eyes

Senast jag var på dejt  var med en kille som hade "crazy eyes". Det var första gången som jag träffade människan, men det var ingen blinddejt då jag visste hur han såg ut. Det första jag la märke till när jag såg honom var att han hade "crazy eyes" och jag ville bara lägga mig ner mitt på Vasaplatsen och skratta ihjäl mig, men det gjorde jag inte. Vi gick en kort promenad och jag gjorde mitt bästa för att hålla mig för skratt. Jag kollade honom inte i ögonen en enda gång, visste att jag skulle brista ut i skratt om jag skulle göra det så jag undvek det. Efter den korta promenaden tog vi en fika och efter att han hade tagit sin första tugga av sin bakelse tappade han lite grädde på hans finger och på soffan som vi satt på. Grädden som hade hamnat på soffan tog han upp med hjälp av sitt finger som redan hade grädde på sig och in gick fingret i hans mun då han antagligen slickade rent det. Då small det och jag började skratta.. Jag kunde inte sluta skratta och ursäktade mig och gick iväg till toaletten. Väl under toalettbesöket funderade jag ut vad jag skulle göra för att komma iväg från den här hemska dejten så fort som möjligt. När jag gick tillbaka till soffan såg jag till att få ett samtal och talade om att jag var tvungen att gå. När jag satte mig på bussen påväg hem brast jag ut i skratt igen. Jag undrade varför jag inte hade lagt märke till hans "crazy eyes" innan. Jag antar att jag egentligen inte behöver tala om att det inte blir någon andra dejt, haha.. Just det ja, skämdes över att berätta om denna dejten för mina vänner, men när jag tänkte efter kom jag fram till att jag vart med om värre, t.ex. då jag var på dejt med en kille som hade glömt att tala om att han gått upp 15 kg sedan sist, haha. Sedan kom jag även att tänka på bloggen och här ska inget gömmas så nu vet mina vänner och ni andra om den här dejten.

Bild nedan: Min dejt (läs: tänk er dessa "crazy eyesen", fast 100 ggr värre).


Kommentarer
Postat av: Lillsan

hahaha det är så typiskt dig Amanda

2009-03-18 @ 11:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0