Balansen och salsan är det "inget" fel på.

Dem flesta som känner mig väl vet om att jag har en väldigt dålig balans. Jag ska alltid ramla vid fel tidpunkt och på fel plats. Senast jag ramlade (läs: eller ja, nästan ramlade) var för ett par dagar sedan då jag och Sinem skulle träna på Sats vid Kompassen. Jag tappade mitt kort på golvet och böjde mig ner för att plocka upp det, men jag tappade som vanligt balansen och höll på att ramla baklänges samtidigt som jag sträckte mig efter Sinem och ropade "ta tag i mig". Sinem tog tag i mig och jag ramlade inte som tur var. Ena receptionisten undrade om vi skulle gå på något pass, ordet balans flög ur mig och den andra receptionisten som jag inte trodde såg mitt "fall" började skratta och drog mitt kort. En annan sak som jag gör väldigt ofta är att jag dansar salsa efter ca 7-8 drinkar och jag vill alltid mer än gärna lära andra dansa salsa, fastän att jag själv inte behärskar just salsan. Camelia är bara ett av mina offer som har råkat ut för mig då jag har velat lära henne dansa salsa och senast ut var Nikolina.

Här har ni Camelia och mig dansandens längs brunnsparken. Som tur var slapp Camelia undan salsan den kvällen.

P.S Från och med nästa måndag finner ni mig och Camelia dansandes salsa på Rio Rio båten. D.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0