Dagen innan

g

Dagen innan Alla Hjärtans Dag, fredagen den 13e, jättebra timing!
Jag har kommit fram till att Alla Hjärtans Dag behöver inte handla om män utan även vänner.
Likaså gäller dejter! Jag ska på dejt imorgon med min barndomsvän och nej vi tänker inte gå till någon restaurangen och se på alla par som smeker varandra och på bebisspråk kallar varandra "min lilla söta älskling".

Vi ska vara hemma och äta oss feta på fetmat och därefter gå på konsert. Kan inte bli en bättre kväll!
Förresten, min barndomsvän har turen att ha en pojkvän men hon väljer att spendera imorgon med mig.
(Sanningen är att hennes pojkvän inte kunde ses imorgon men det behöver ingen veta.)

Kommentarer
Postat av: camilla

nenene, de kostar 1,50 styck. eller så köper man dem i 100pack, för 100 kr.

2009-02-13 @ 11:45:28
URL: http://camillarudholm.blogg.se/
Postat av: Angelique

jag håller med dig fullt ut Camelia, alla hjärtans dag handlar inte bara om män!

2009-02-13 @ 16:52:06
URL: http://angeliquejohner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0